רוטר
02.07.2024
רוטר
בחזרה לסקופים

קאמבק: מלון בן 300 שנה בניו ג'רזי פותח את שעריו שוב, עם התחדשות

45,356
התראות
https://rotter.net/User_files/forum/6681b40f6b37809d.jpeg

בניין בן מאות שנים מקבל חיים חדשים על נהר דלאוור.

ה-Stockton Inn , שנבנה לראשונה בשנות ה-1700 אך היה ריק במשך שבע שנים , הודיע ​​באתר האינטרנט שלו שייפתח מחדש בקיץ הקרוב. הפונדק יהיה בקרוב ביתם של מסעדה איטלקית יוקרתית, טברנה ותשעה חדרי מלון, כפי שדווח על ידי MyCentralJersey.com .

תאריך פתיחה רשמי טרם הוכרז, אך הממסד המחודש על שפת הנהר בסטוקטון צפוי להיפתח עד אוגוסט.

MyCentralJersey.com מדווח כי החלק המרכזי של הפונדק המשופץ תהיה מסעדה איטלקית בשם The Finch, בראשות חצי הגמר של פרס ג'יימס בירד, בוב טראיט .

משערים כי בניין האבן הגדול נבנה בשנת 1710 כבית מגורים פרטי לפני ששופץ בשנת 1832 והפך לבר שנקרא "בר האיכרים" ולאחר מכן "בר העיר העתיקה". החלל פעל כ-speakeasy (ספיק איזי ע"ע בויקיפדיה) שנקרא Colligan's Stockton Inn במהלך תקופת היובש. משפחת קוליגן החזיקה בחלל עד 1983, אז נמכר ושמו שונה ל-The Stockton Inn.

לא רק לבניין יש משמעות היסטורית - האירועים שהשמועה אומרת שהתרחשו כאן ראויים לציון גם כן.

האגדה מספרת שמרגרט מיטשל כתבה חלק מהרומן הקלאסי "חלף עם הרוח" בחדר האוכל, והמלחינים ריצ'רד רודג'רס ולורנץ הארט על פי הדיווחים השתמשו במפל חיצוני ואיחולי טוב מהבניין כהשראה לשיר "There's a מלון קטן" שעלה לראשונה במחזמר שלהם "On Your Toes" משנת 1936. סופרים רבים כמו דיימון רוניון, שסיקר את משפט החטיפה והרצח של לינדברג , התארחו בפונדק. הסופר פ. סקוט פיצג'רלד, השחקן קלארק גייבל והגברת הראשונה לשעבר ג'קי קנדי ​​אונאסיס שהו בפונדק גם כן.

https://www.nj.com/food/2024/06/a-300-year-old-nj-hotel-is-finally-reopening-heres-what-we-know.html
4 תגובותמיון לפי
  • איזו ייתכנות עסקית יש למלון עם 9 חדרים? אלא אם כל חדר עולה כמו חמישה חדרים.
  • כל בית שלישי באירופה בן 300 שנה, מה הסקופ פה?
  • בית הארחה עם 9 חדרים? אפילו לשבת שבע ברכות של שני יתומים זה קטן.